- Tvoření zajímavého a poutavého obsahu
Webové stránky můžete vhodně doplnit o čtivý blog, kde se budete pravidelně dělit o své postřehy a zajímavosti z oboru. Pomáhejte ostatním s jejich problémy, poukazujte na nové technologie, raďte a rozeberte vlastní výhry, ale i prohry. Díky tomu budete potencionálním zákazníkům mnohem blíže. Za produktem či službou už si budou moci představit reálnou bytost. Díky blogu bude navíc mnohem snadnější přivést na web nové návštěvníky.
Jenom samotný čtivý obsah dost často nestačí. Zapotřebí je totiž mnohem víc. Blog musí návštěvníky zaujmout, stejně tak jako vaše webové stránky. Nebojte se proto příspěvky obohatit o zajímavé fotografie, videa a infografiky.
- Práce s klíčovými slovy aneb SEO
Termín SEO – optimalizace pro vyhledávače je ve světě online marketingu velmi často skloňovaný pojem. Jedná se v podstatě o způsob jak vyzrát nad algoritmy internetových vyhledávačů, které upřednostňují jiné weby nad ten váš. Najděte klíčová slova, která jsou pro návštěvnost klíčová. Ty pak velmi citlivě zapracujte do blogu i webových stránek. Ale s rozumem, věřte, že nic se nemá přehánět. Pokud klíčové slovo v textu nezní přirozeně, nepoužívejte ho.
- Ještě rychlejší PPC reklama
SEO versus PPC aneb pro co se rozhodnout? Oba tyto prostředky mají určitě své klady i zápory. SEO uvítáte hlavně v případě, kdy se potýkáte s omezeným rozpočtem. PPC reklama je zase daleko efektivnější a hlavně rychlejší. Výsledky jsou měřitelné de facto ihned po spuštění. I zde se ale nemusíte bát enormní ceny za reklamu. Inzerent si totiž sám snadno určí, kolik je ochoten za reklamu zaplatit.