I sklenáři potřebují webové stránky


Sklenářství je služba, která je zdánlivě na okraji zájmu společnosti, ale ve skutečnosti se bez ní neobejde žádné město. Sklenáři dnes nezasklívají pouze rozbitá okna od rozpustilých dětí, ale mají na starosti skla bezpečnostní a tvrzená na zábradlí, balkony, lodžie či terasy, skla ornamentní do různých výplní, protipožární tabule skla, izolační zasklívání, anebo třeba žáruvzdorná skla do krbů a krbových kamen.

Sklenářství nonstop – neměli bychom zapomínat ani na nonstop služby zasklívání oken či dveří, jestliže dojde z různých důvodů k poškození okna zejména v zimě, a uniká tudy do venkovního prostoru teplo z obytného prostředí.

prosklená chodba

Webové stránky a SEO – většina sklenářů dnes v souvislosti se svou profesí poptává i vytvoření webových stránek. Ty by také měly být patřičně ošetřené na problematiku SEO, aby je jejich klienti mohli najít. Vyhledávání zdrojů na Internetu probíhá skrze webové vyhledávače, které vždy dávají přednost těm webovým stránkám či e-shopům, které považují za relevantní, a které si případně zaplatily PPC reklamu.

tvorba webu a SEO

Jestliže svěříte SEO audit do profesionálních rukou, budete mít jistotu, že váš sklenářský web bude vyhledávači vnímán jako vhodný zdroj, a bude se ocitat v popředí mezi prvními weby, tedy zejména mezi nejsilnější konkurencí. Výhoda spočívá hlavně v tom, že vaši potenciální klienti nemají obvykle zájem prohledávat desítky různých webů a porovnávat pracně služby mezi sebou, většinou si vyberou dva, tři, anebo pět zdrojů, a z nich si zvolí jeden, který jim nejvíce vyhovuje.

Kdo naopak SEO analýzu podcení, může tím přijít o desítky či stovky klientů, což podnikání jen zkomplikuje, a možná i předčasně ukončí. SEO je v současné době nejmocnější nástroj ve virtuálním světě Internetu, s nímž můžete docílit úspěchu v jakékoli plánované činnosti.